Jdi na obsah Jdi na menu
 


Turnaj ve Vlašimi 19. 12. 2009 - turnaj potvrzen

27. 11. 2009

 MěDDM  Vlašim, Město  Vlašim a Niosport s.r.o
                                        pořádají
                                 1.  ročník


  MEMORIÁL PETRA HOLÉHO

                           utkání
              v mini-hokeji 2. tříd

 

                                                    
                                                               

 


                                                   
                   propozice  turnaje

                              
                              

    MEMORIÁL PETRA HOLÉHO

            PROPOZICE TURNAJE

1)Všeobecná ustanovení

Místo konání:             zimní stadion Vlašim

Datum  konání:          19.12.2009

Zahájení turnaje:       7.30hodin- rozdělení kabin, pokyny k turnaji
                                              8.00hodin -začátek turnaje
                                             16.30hodin-přibližně konec turnaje

Vedení turnaje:          Josef Vostřák,Petr Řepík

Turnajová komise:   Josef Vostřák,Petr Řepík,Petr Říha

Startovné:                Družstva jsou povinna zaplatit startovné ve výši 1500.-Kč před
                                            zahájením turnaje.Startovné bude uhrazeno vedení turnaje.

Počet účastníků:     Turnaj  je  organizován  pro 6 mužstev.Hraje každý s každým dle    
                                             rozlosování

              2) Technická ustanovení

 A)Pravidla turnaje:
- hraje se podle pravidel ČSLH pro věkovou kategorii 2. tříd

B)Startující:
 -turnaje se mohou zúčastnit chlapci nar.1.9.2001 a mladší ,dívky  nar.1.9.2000 a 
   mladší

C)Podmínky účasti:
 -Všechna mužstva jsou povinna se dostavit k zahájení turnaje nejdéle 30 minut před     
   jeho začátkem ,tj. v 7.30 hodin
-Každé mužstvo je povinno si přivést dvě sady dresů a hráči jsou povinni nastupovat 
  k zápasům v předepsané výstroji.Za dodržení zodpovídá vedoucí jednotlivých     
  družstev.
-Nejdéle 30 minut před zahájením turnaje jsou povinni vedoucí mužstev odevzdat
 pořadateli turnaje vyplněné hráčské listiny.Je možno je pořadateli poslat    
 v elektronické poště ,a to na e-mail:ilca.burdova@seznam.cz      
-Každé mužstvo má maximálně 15 hráčů(minimálně 9)
-Případě nejasností jsou vedoucí mužstev povinni předložit registrační průkazy účastníků
 turnaje(nebo poslední vysvědčení)ke kontrole rozhodčím,popřípadě vedoucímu turnaje.
 Vedoucí mužstva zodpovídá za to,že všichni hráči mají platnou lékařskou prohlídku a jsou
 řádně pojištěni.

D)Startovné na turnaji:
-Startovné na turnaji bylo stanoveno na částku 1500.-Kč.Tato částka musí být zaplacena
  během presentace družstva a každému družstvu bude vystaven doklad o zaplacení.Částka
  bude použita na režijní náklady turnaje.
E) Stravování během turnaje:
-je zajištěno v místním hotelu Blaník .Oběd bude stát přibližně 70 Kč. Je potřeba  to uvést do písemné přihlášky a upřesnit počet zájemců.Peníze se budou platit vedoucímu turnaje. 
F)Systém turnaje:
 - Hraje každý s každým dle rozlosování
               Kritéria pro pořadí: pořadí v turnaji: za výhru obdrží mužstvo 2 body, za remízu     
1 bod a žádný bod  za prohru.
               O pořadí v turnaji rozhoduje  - počet bodů ze všech utkání
               Při rovnosti bodů  rozhoduje – vzájemné  zápasy
                                                       - větší počet vstřelených branek ve vzájemných zápasech
                                                   -  menší počet obdržených branek ze všech zápasů
G) Hrací doba
-Hrací  čas je stanoven na 3x12minut hrubého času
H) Protesty:
Protest může podat každé mužstvo prostřednictvím vedoucího mužstva bezprostředně po ukončení zápasu vedoucímu turnaje(nejpozději do 10 minut po skončení zápasu). Na  pozdější protesty nebude brán zřetel. Při každém podání protestu musí mužstvo jenž protest podalo, vložit kauci ve výši 500.- Kč,která je v případě oprávněnosti protestu vrácena zpět protestujícímu mužstvu.V opačném případě propadá ve prospěch pořadatelů turnaje.
I) Začátky utkání:   
            - časový rozpis turnaje pošleme nejdéle10 dní před zač.turnaje
J) Zakončení turnaje:
-Bude provedeno po skončení posledního utkání.Prosím,aby všechna zúčastněná družstva nastoupila v dresech.Bude provedeno vyhlášení výsledků turnaje,vyhlášení individuálních ocenění a předání cen.
K) Hlavní sponzor: NIOSPORT s.r.o


                                   
 
                              
             
Dotazy, připomínky: p.Burdová tel.731763257  nebo e-mail ilca.burdova@seznam.cz

 PROSÍM O  PÍSEMNÉ POTVRZENÍ ÚČASTI NA TURNAJI DO 10.11.2009 A ZASLÁNÍ PŘEDBĚŽNÉ SOUPISKY DĚKUJI.V PŘÍPADĚ ZÁJMU UPŘESNIT POČET OBĚDŮ.

 


                                          
    
 

      Potvrzujeme účast na vašem turnaji
 
……………………………………………………………………… ( razítko , podpis)

 

 

 

SOUPISKA

mužstvo _____________________________________________________________________

 jméno a příjmení datum narození poznámka
 číslo   
1.    
2.    
3.    
4.    
5.    
6.    
7.    
8.    
9.    
10.    
11.    
12.    
13.    
14.    
15.    
    
    
    
    
    
trenér 
vedoucí  


Podpis vedoucího mužstva nebo trenéra _____________________________________________________


    Máme zájem o oběd:_________________ks.